Bij De Hypotheek Lounge maken we gebruik van speciaal ontwikkelde kantoorapplicaties, software, klantendatabases en een speciaal agendasysteem. Ook blijf je continu op de hoogte van veranderingen door interne- en externe productinformatie en de al aanwezige marktkennis. Doordat De Hypotheek Lounge onafhankelijk is kunnen we een stuk scherper zijn dan de concurrent. Innovatie staat doorlopend op onze agenda, waarbij we de focus houden op actuele fiscale- en marktontwikkelingen.

Daarnaast kun je bij De Hypotheek Lounge 100% bezig zijn met jouw adviserende rol en klanten, doordat alle backoffice werkzaamheden worden uitgevoerd door assistenten. Dit noemen we ook wel het ‘Lounge Concept’. Offerte aanvragen hoef je dus niet zelf te behandelen, het inplannen van vervolgafspraken wordt gedaan door jouw assistent en ook over het compleet maken van dossiers hoef jij je niet druk te maken. Hierdoor is alles achter de schermen goed geregeld en kun je met al jouw concentratie en fris een adviesgesprek ingaan, waardoor de productiviteit een stuk hoger ligt.

Heb jij een open en gedreven houding? Kun jij goed adviserend verkopen vanuit 100% klantbelang? Wil jij dag in dag uit de verwachtingen van je klant overtreffen? Laat je alles vallen voor een nieuwe klant? Onderschrijf je onze kernwaarden? Meld je dan bij ons aan!

Solliciteren kan door een e-mail te sturen aan: directie@dehypotheeklounge.nl. Voor vragen over de vacatures kun je ons ook telefonisch bereiken op 0416 – 744 744 en vragen naar Wino van de Steenoven, directeur van De Hypotheek Lounge B.V. Uiteraard kun je ook onderstaand contactformulier invullen, dan nemen wij z.s.m. contact met je op!

Wil jij graag werken bij de Hypotheek Lounge?
Neem dan contact met ons op